четвъртък, 14 август 2014 г.

Megane Vs. Golf

Bчера аз по "Хемус"
карам,
стандартно в лявата стоя
лоста от петата не барам
спокоен съм - със 120 си кръжа
Но Черно Чудо се задава
какво ли е - се питам аз
бая е яко, по звука познавам
сигурно е някой Фантомасссс ...

и почва леко да ме стига -
Май бързо кара звяра.
На дълги отдалече ми замига
да е*а неговата вяра
И що да видя кога ме наближи -
голф нашарен някакъв
напира на ушите ми да се качи.
Отвътре се озъбил тъп калъф.
викам си ТУЙ да не е блъф.
А как ги мразя тез "бичета",
големеят само пред малките
пичета
И бибитка дребния нещастник
май ще му направя един ластик
По изнервен лоста хващам
рязко в трета го запращам
Мотора злобно изръмжава
оборотомера направо
изгърмява
Гумите превъртат, задницата
кляка
меганя си е машина яка
а тунингованата "двойка" -
четриочка
за няколко секунди си остава в
точка
Доволен бавно си намалям
и пътя му освобождавам
Защото няма по - голям кеф
да видиш пак бесния кенеф
Засилил се и слюнка пръска
мотора на умряло вече вие
и гледа злобно, псува - чак съска
С последната надежда да ме
бие.
С насмешка го оставям да си
продължи
но урока си нека помни и да
знае -
до меган когато пак се доближи
не бива на голям да си играе!

Няма коментари: